Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ!Алфа 147 JTD не пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помощ!Алфа 147 JTD не пали

    Здравейте колеги!
    Вчера следобед паля колата в гаража и веднага угасна. Запалих отново и пак веднага угасна.След това само върти. Колата не е имала някакви признаци преди това(нито пушеше,нито прекъсване,нито по-бавно палене или вървене). Предната вечер просто си я оставих в гаража и до там. Днес я задърпах до сервиз. Направиха диагностика и никакви грешки,които биха довели до непалене. Гориво ходи до дюзите,самите дюзи са наред,бушоните са наред, чека за имобилайзера и той е наред. Сега колата ми отново в гаража и не знам какво може да и има на количката. Моля за съдействие!
    Поздрави!
    sigpicAlfa Romeo 147,1.9JTD(115hp)

  • #2
    Акумулатора провери ли? И все пак, закарай колата в сервиз, дето разбират. Защото при тия дето си отишъл, ако диагностиката не им каже проблема, те не могат да мислят.

    ---------- Post added at 12:07 ---------- Previous post was at 12:07 ----------

    С бутане или с дърпане, пали ли?

    Comment


    • #3
      +1

      Акумулатора виж.

      Бутане и дърпане недей да пробваш.Доколкото зная е противопоказно за дизел.

      Сложи нов или презареди старият с хубаво зарядно.От ЛИДЛ върши страхотна работа.

      След това слагаш акумулатора и палиш отново.Ако няма проблем-акумулатора е.

      При мен беше така и след едно здраво зареждане на зимна програма на 14.7 волта със зарядно от ЛИДЛ вече 3-ти месец нямам проблем и откакто я заредих не ми правила така- пали си всеки път от ряз.

      Акумулатора е добре да се зарежда 2 пъти годишно - един път на пролет с нормален заряд -14.4 волта и веднъж есен - на зарядна програма за зимата -14.7 волта.

      В тези две зареждания годишно е добре да се избере период когато колата няма да се ползва няколко дни или по-дълго време и да се остави след като се зареди зарядното преминава в десулфатизация.Така ще удължи максимално живота на акумулатора.

      ================================

      Ако не стане = сервиз.

      Виж си и горивен филтър откога не си сменял да не се е запушил?
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

      Comment


      • #4
        С бутане и дърпане не съм пробвал.Предния ми акумулатор беше накрая много зле.Зимата се налагаше да го зареждам през 2-3 дни,но такова нещо като сега за пръв път ми се случва.Ще го заредя и ще си каже.Относно горивния филтър, го сменям винаги с маслото(преди 6-7 месеца).
        sigpicAlfa Romeo 147,1.9JTD(115hp)

        Comment


        • #5
          Виж ако има акумулатора едно око като това на снимките които съм прикачил. Има "скала" :

          -зелено око - "ОК", акумулатора не се нуждае от зареждане

          - черно око - "ПРЕЗАРЕЖДАНЕ" е необходимо

          - бяло око - "ТЕСТ" е необходим и най-вероятно акумулатора не става за нищо и е за изхвърляне/рециклиране.

          При мен беше черно, но кой да види
          Attached Files
          Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 17:27.
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

          Comment


          • #6
            Не,нямам такова око,но с по-горния си пост иксах да кажа,че и със скапан акумулатор ми трябваше съвсем малко за да запали.Сега съм с този и е още няколко месеца в гаранция,но не съм усетил да е тръгнал да се изтощава.

            Click image for larger version

Name:	product_146.jpg
Views:	1
Size:	66.4 Килобайта
ID:	2347866
            sigpicAlfa Romeo 147,1.9JTD(115hp)

            Comment


            • #7
              Палене чрез дърпане или бутане, не е проблем за дизелов двигател. Ако двигателя е пред умиране с ниска компресия, може и да не запали.
              Кола с автоматични скорости, не се дърпа или бута. Викаш репатрак.

              ---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:31 ----------

              Тия 'очи' на акумулаторите, не са показателни. Изцяло светещо в зелено, а няма никой в акумулатора, лично съм го виждал. Замери твоя, това че е нов, не значи че не е дал дефект и да се е повредил.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                +1

                Акумулатора виж.

                Бутане и дърпане недей да пробваш.Доколкото зная е противопоказно за дизел.

                Сложи нов или презареди старият с хубаво зарядно.От ЛИДЛ върши страхотна работа.

                След това слагаш акумулатора и палиш отново.Ако няма проблем-акумулатора е.

                При мен беше така и след едно здраво зареждане на зимна програма на 14.7 волта със зарядно от ЛИДЛ вече 3-ти месец нямам проблем и откакто я заредих не ми правила така- пали си всеки път от ряз.

                Акумулатора е добре да се зарежда 2 пъти годишно - един път на пролет с нормален заряд -14.4 волта и веднъж есен - на зарядна програма за зимата -14.7 волта.

                В тези две зареждания годишно е добре да се избере период когато колата няма да се ползва няколко дни или по-дълго време и да се остави след като се зареди зарядното преминава в десулфатизация.Така ще удължи максимално живота на акумулатора.

                ================================

                Ако не стане = сервиз.

                Виж си и горивен филтър откога не си сменял да не се е запушил?
                Колега как точно ще направиш десулфатизация със зарядно от ЛИДЛ за 30 лева? Да не говорим че начините ти за зареждане с 14.7 волта са меко казано опасни
                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                Peugeot 508 RXH 02.2013

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                  Колега как точно ще направиш десулфатизация със зарядно от ЛИДЛ за 30 лева? Да не говорим че начините ти за зареждане с 14.7 волта са меко казано опасни
                  Attached Files
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                    не схващам какво точно казваш. Това е СТЕК MXS5.0 а не зарядно от ЛИДЛ. Цената му е поне 5 пъти по-висока и си има автоматична програма с цикли за десулфатизация, която на моменти има 14,7 волта но със следене на ампеража. Не е като да забиеш 14,7 волта от трансформатор и да идеш да пиеш бира (щото акумулаторите гърмят).
                    Иначе безспорно това работи. Виждал съм как от неработещ акумулатор става работещ и от някъде от него извират 300 - 400 грама вода
                    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                    Peugeot 508 RXH 02.2013

                    Comment


                    • #11
                      Казвам само,че човека си е посочил,че зимата се зарежда с 14,7V правилно! Той ампераж не е посочил само има такова от ЛИДЛ.Аз имам това на СТЕК но мисля,че не са открили топлата вода само те.Явно и тези от ЛИДЛ вършат работа поне така съм чувал
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        След като колата е успяла да запали в началото, поради каква причина ще гасне от акумулатор, някой може ли да обясни?
                        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                        GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                        Comment


                        • #13
                          Щото може да е слаб акумулатора и да не може да завърти достатъчно, за да направи компресията. И защото това е Алфа, а както в няколко теми съм виждал, при проблем с акумулатора, тия коли проявяват характер. Ама само гадаем и може изобщо да не е това. Ако ония в сервиза, си разбираха от работата, човека нямаше да пише по форумите. И да си чешем клавиатурите.
                          Нека отиде в сервиз, дето поне разбират. И ще открият какъв е проблема.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                            не схващам какво точно казваш. Това е СТЕК MXS5.0 а не зарядно от ЛИДЛ. Цената му е поне 5 пъти по-висока и си има автоматична програма с цикли за десулфатизация, която на моменти има 14,7 волта но със следене на ампеража. Не е като да забиеш 14,7 волта от трансформатор и да идеш да пиеш бира (щото акумулаторите гърмят).
                            Иначе безспорно това работи. Виждал съм как от неработещ акумулатор става работещ и от някъде от него извират 300 - 400 грама вода
                            Най вероятно лидълското копира някое по скъпо.От 3 години имам лидълско и винаги при зареждане свързвам и потенциометър за да гледам до къде е стигнало зареждането.Зареждането започва от около 12,5-13v и на няколко секунди волтажът се мени-ту по нисък, ту по висок, и накрая изключва на 14.4 или 14.7 в зависимост на кой режим е.След изключване пада на 12v.Моето е от старите-без екран.
                            Last edited by stu; d.m.y г., 00:12.
                            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                            Comment


                            • #15
                              Аз ги имам и двата модела ЛИДЛ-ските.

                              Не твърдя че са на 100% "лечение" на изтощен/паднал акумулатор.

                              Технически не съм грамотен и нямам такива претенции.

                              ЛИДЛ-ското зарядно с екранчето(другото което имам е без екранче) го давах на мой познат от квартала да си зареди акумулатор у тях който ползва за аквариум, за да види дали работи и зарежда както трябва и дали няма дефект, поради това че акумулатора го бях зареждал 20 дни преди това с другото зарядно без екранче.

                              Сега да кажа, че този човек от квартала, цял живот е бил ел.техник, има зарядното на ЛИДЛ без екранчето и му беше интересно каква е разликата между двете.
                              От 10 години е ел.техник поддръжка в завода на Либхер в Пловдив.


                              Той ми каза, че паралелно с показанията на екранчето при зареждането е замервал и както по време на зареждането, така и след като е зареден акумулатора напрежението се променя.Дори при напълни зареден акумулатор, след известен престой зарядното започва да разрежда и отново да зарежда акумулатора.

                              Пак казвам -НЕ СПОРЯ с никого.

                              Преди да купя ЛИДЛ-ското прочетох доста теми за него в интернет и отзиви на ползватели:

                              1. http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=83313

                              2.http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=254988&start=135

                              3. http://www.fiatforum.bg/showthread.p...-от-ЛИДЛ

                              4. http://audibg.com/forum/index.php?/t...тор/&page=1

                              5. http://www.toyotabg.net/viewtopic.php?f=1&t=28265

                              Отново повтарям - с никого НЕ СПОРЯ, кой каквото иска зарядно да си купува.

                              ======================================


                              Сега тъй като тук се заформи и дискусия за това дали може да е от акумулатора- аз моята я карам по 1-2 пъти на седмица най-много, а понякога не я паля по 2 седмици.Зимата в снеговете не я бях карал 30-40 дни.Просто припалих я на два пъти единият път за половин час, а другият за 1 час.

                              Да кажа и за паленето:

                              -първоначално се получаваше едно такова завъртане уж, но двигателя не заплаваше, а просто всичко изгасваше.И така няколко пъти докато запали.
                              Първоначално в началото на зимата(ноември) по 2-3 опита при температури +12 и +2/+4 градуса.

                              След това декември(на 17) ми се случи да я успея да я запаля едва от 7-8 мия път.

                              Минах 240 км и след това 20-на дни не съм има проблем с паленето по време на жестоките минуси -палеше от раз.

                              В началото на февруари отново започна да не пали от раз.И около 20 февруари я заредих и няма никакъв проблем от тогава.

                              По отношение за запалването и последващото загасване.Същото ми се случи при един от 7-8-те опита да запаля на 17 декември- уж запали за 3-4 до 5 секунди и изгасна след това.

                              Моят акумулатор беше на около година и 7-8 месеца - 85 амперчаса, уж някаква немска марка или поне така звучи името му.

                              Зареди го напълно от черно око до зелено око за по-малко от 12 часа.
                              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                              Comment

                              Working...
                              X